• Konkurs programowania w Scratch dla klas II i III
      • Konkurs programowania w Scratch dla klas II i III

      • 05.06.2024 20:04
      • Dnia 28 maja br. odbył się szkolny konkurs programowania w Scratch.

         

        Celem konkursu było:

        • rozwijanie umiejętności programowania oraz pobudzanie kreatywności uczniów poprzez stworzenie projektów za pomocą aplikacji Scratch.
        • stymulowanie  logicznego myślenia.
        • rozwijanie i pogłębianie zainteresowań  programowaniem.
        • rozwijanie zdolności i umiejętności obsługi komputera.
        • dostarczenie uczniom satysfakcji z sukcesu, promowanie osiągnięć.

                   W konkursie udział wzięło 16 uczniów, którzy wykazali się kreatywnością tworząc projekty według własnego pomysłu. Uczniowie programowali gry zręcznościowe i logiczne, animacje, interaktywne historie, interaktywne portfolio.

        Projekty były oceniane według następujących kryteriów:

        • Kreatywność: oryginalność pomysłu, innowacyjne wykorzystanie funkcji Scratch, estetyka i atrakcyjność projektu
        • Złożoność: ilość duszków, liczba i zróżnicowanie scen, długość programu (ilość bloków kodu)
        • Jakość wykonania: czytelność kodu, płynność działania

                    Po zapoznaniu się z projektami uczestników, przyznaniu punktacji  wg powyższych kryteriów komisja konkursowa przyznała następujące nagrody:

        I miejsce         Paweł Bartwicki

                                Konrad Szyca

        II miejsce       Szymon Świadek

        III miejsce      Ksawery Makowski

         

        Wyróżnienie  Szymon Klin

                                Kacper Ponikiewski

        Wszystkim uczestnikom gratulujemy wspaniałych prac.

                                                                                          Elwira Schulz,  Dariusz Ambroziak

      • Wróć do listy artykułów