• Konkurs programowania w Scratch dla klas II i III
        • Konkurs programowania w Scratch dla klas II i III

        • 05.06.2024 20:04
        • Dnia 28 maja br. odbył się szkolny konkurs programowania w Scratch.

           

          Celem konkursu było:

          • rozwijanie umiejętności programowania oraz pobudzanie kreatywności uczniów poprzez stworzenie projektów za pomocą aplikacji Scratch.
          • stymulowanie  logicznego myślenia.
          • rozwijanie i pogłębianie zainteresowań  programowaniem.
          • rozwijanie zdolności i umiejętności obsługi komputera.
          • dostarczenie uczniom satysfakcji z sukcesu, promowanie osiągnięć.

                     W konkursie udział wzięło 16 uczniów, którzy wykazali się kreatywnością tworząc projekty według własnego pomysłu. Uczniowie programowali gry zręcznościowe i logiczne, animacje, interaktywne historie, interaktywne portfolio.

          Projekty były oceniane według następujących kryteriów:

          • Kreatywność: oryginalność pomysłu, innowacyjne wykorzystanie funkcji Scratch, estetyka i atrakcyjność projektu
          • Złożoność: ilość duszków, liczba i zróżnicowanie scen, długość programu (ilość bloków kodu)
          • Jakość wykonania: czytelność kodu, płynność działania

                      Po zapoznaniu się z projektami uczestników, przyznaniu punktacji  wg powyższych kryteriów komisja konkursowa przyznała następujące nagrody:

          I miejsce         Paweł Bartwicki

                                  Konrad Szyca

          II miejsce       Szymon Świadek

          III miejsce      Ksawery Makowski

           

          Wyróżnienie  Szymon Klin

                                  Kacper Ponikiewski

          Wszystkim uczestnikom gratulujemy wspaniałych prac.

                                                                                            Elwira Schulz,  Dariusz Ambroziak

        • Wróć do listy artykułów